علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها به از دست دادن حردانی توسط استقلال|صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع
سرخط خبرها

سامره منتظر عذرخواهی نکونام| تایید اختلاف سرپرست و سرمربی

  • کد خبر: ۲۰۶۹۹۲
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
  • ۴
سامره منتظر عذرخواهی نکونام| تایید اختلاف سرپرست و سرمربی
علی سامره از اظهاراتی که نکونام در یک نشست مشترک خطاب به او داشته به شدت ناراحت است و تا زمانی که نکونام از او عذرخواهی نکند راضی به بازگشت نخواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جزییات تازه‌ای از دلیل استعفای سامره از سرپرستی تیم استقلال به دست آمده که جالب توجه است.

چند روز قبل از اینکه سامره اقدام به استعفاء از سمت خود در باشگاه استقلال کند نشستی میان او و سرمربی استقلال برگزار شد که در آن نشست حرف‌هایی از زبان نکونام بیرون آمد که دلخوری شدید علی سامره از  سرمربی استقلال را به دنبال داشته است.

گفته می‌شود سامره حرف‌های نکونام را به نوعی توهین به جایگاه سرپرستی تیم استقلال تلقی کرده و به همین دلیل روز گذشته استعاء داد.

اینکه نکونام در آن جلسه چه صحبت‌هایی خطاب به سامره انجام داده که سرپرست استقلال تصمیم به کناره گیری از سمت خود کرده شاید در این برهه چندان مهم نباشد، اما آنچه اهمیت دارد این است که سامره آن اظهارات را توهین مستقیم به جایگاه سرپرستی باشگاه استقلال می‌داند و به برخی از نزدیکان خود گفته تا زمانی که نکونام بابت آن اظهارات دلجویی نکند هرگز راضی به بازگشت به این سمت نخواهد بود.


حالا باید دید جواد نکونام که قطعا در جریان عمق ناراحتی سامره قرار دارد و خودش هم خوب می‌داند که در آن نشست چه جملاتی را به زبان آورده، آیا اقدامی در راستای بازگشت سامره به نیمکت استقلال انجام خواهد داد یا  ترجیح می‌دهد مانند ۲۴ ساعت گذشته همچنان موضع سکوت اختیار کند؟!

نکته بسیار تامل بر انگیز درباره ماجرای استعفای اخیر سامره از سمت سرپرستی استقلال این است که برخی باشگاه استقلال ادعا کرده‌اند که شاید سامره پیشنهاد جدیدی دارد که چنین اقدامی انجام داده در حالی که گفته می‌شود سامره هیچ پیشنهادی ندارد و استعفای اخیر را فقط به دلیل اظهارات سرمربی استقلال در آن جلسه رسانه‌ای کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
قبلاً کمک سرپرست هم داشتین خودتون وناراحت نکنید ??????
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
1
حق داره ناراحت بشه چون آقای سامره پیشکسوت استقلال و بزرگتر از نکونامه معلومه که ازاین برخورد وحرفها ناراحت میشه
امیر
United States of America
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۹
0
0
نه نکونام عذر خواهی میکنه نه سامره کسی هست که برگرده استقلال مگر با عذرخواهی نکونام
علیرضا جهانشاهی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
0
0
حسن روشن هم نظرش رو در رابطه با شما گفت واقعا شما باعث خجالتی با این لحن صحبتت کردند بری که برنگردی اقای سامره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->